Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00248 006334 19008917 na godz. na dobę w sumie

autor: Agnieszka Dejnaka

NOWOŚCI dodane od twojej poprzedniej wizyty: +5
2013-09-19
Biblia e-biznesu - książka
Biblia e-biznesu - książka
Marcin Cichoń, Marcin Cisek, Kamil Czopek, Agnieszka Dejnaka, Jacek Dudzic, Maciej Dutko, Piotr Dywański, Marcin Godlewski, Jakub Jasiński, Marcin Kosiński, Paweł Królak, Paweł Krzyworączka, Maciej Lewiński, Paweł Lipiec, Piotr Motyl, Przemysław Modrzewski, Sławomir Panek, Krzysztof Rdzeń, Rafał Sadłowski, Mirosław Smużniak, Mirosław Szmajda, Piotr Szulczewski, Natalia Szwarc, Joanna Wajdzik, Mariusz Wesołowski
Onepress

ECONOMICUS 2014 - I miejsce w kategorii 'Najlepszy poradnik ekonomiczny'

 

Na początku był Internet. Potem ludzie zaczęli w nim handlować…

 

Idea Biblii e-biznesu zrodziła się z prostej potrzeby stworzenia możliwie kompletnej skarbnicy wiedzy na temat przedsiębiorczości uprawianej w wirtualnym świecie. Wiedza ta, dotychczas zamknięta w wielu książkach oraz rozproszona na tysiącach stron internetowych...



2013-04-26
Strategia reklamy marki, produktów i usług. Wydanie II rozszerzone - książka
Strategia reklamy marki, produktów i usług. Wydanie II rozszerzone - książka
Agnieszka Dejnaka
Onepress

Marketingowy elementarz

Marketing to bardzo szerokie pojęcie, kryjące w sobie wiele zagadnień i opisane w nieskończonej ilości książek, z których większość omawia jedynie wycinek promocyjnej rzeczywistości. Są pozycje poświęcone identyfikacji wizualnej, książki o psychologii reklamy, skutecznych formach promocji online i reklamie tradycyjnej. Wiele z nich warto przeczytać i dokładnie zanalizować...



2007-04-19
Budowanie lojalności klientów - książka
Budowanie lojalności klientów - książka
Agnieszka Dejnaka
Onepress

Marketing partnerski w polskich firmach:

  • skuteczne programy lojalnościowe na polskim rynku (VITAY, SMART, Premium Club)
  • zarządzanie kluczowymi klientami (Multibank)
  • wiązanie klientów z firmą przez pozytywne emocje (Pudliszki, Winiary)

Coraz rzadziej kupujemy towary i zamawiamy usługi u niesprawdzonych dostawców. Mimo że paliwo jest drogie, niewielu z nas korzysta z najtańszej stacji w mieście...

2005-11-23
Strategia reklamy marki, produktów i usług - książka
Strategia reklamy marki, produktów i usług - książka
Agnieszka Dejnaka
Onepress

Poznaj tajniki skutecznej reklamy

Mówi się, że reklama jest dźwignią handlu. Czy jednak możemy tak powiedzieć o każdej reklamie? Ile reklam staje się tematem żartów, parodii, krytyki a nawet skandali? Ile z nich skutecznie odstrasza potencjalnych klientów zamiast ich zachęcić? Stworzenie oryginalnej kampanii reklamowej, której efektem będzie zainteresowanie produktem, usługą lub firmą...

2003-07-29
Zasoby ludzkie - planowanie i zarządzanie - książka
Zasoby ludzkie - planowanie i zarządzanie - książka
Agnieszka Dejnaka
Onepress
  • Jak zatrudniać właściwych pracowników w firmie?
  • Jak oddziaływać na pracownika, aby stał się lojalny wobec firmy?
  • Jak motywować pracownika i doskonalić jego umiejętności?
  • Jak zatrzymać najlepszych a pozbyć się nieefektywnych?

Pracownicy są najważniejszym kapitałem firmy. Od ich profesjonalizmu zależy sukces firmy i jej dalszy rozwój. Należy ich więc dobierać z rozwagą...